25UWDScg

Sträcka sig upp för att nå hyllan i skaferiet, kliva ut ur bilen, böja sig ner för att knyta skorna... Träna som du lever. FortGjort funktionell träning bygger upp en funktionell styrka, rörlighet och balans i din kropp som du kan utnyttja i vardagen.

trx 3293471 1920

Träna hela kroppen med hjälp av TRX-band! I passet används din egen kroppsvikt för att skapa motstånd. Ett funktionellt pass för både nybörjare och erfarna motionärer.

Träna styrka, flexibilitet, balans och uthållighet i funktionella övningar med hjälp av ett TRX-band som redskap. Här använder du din egen kroppsvikt för att skapa motstånd när du tränar och har därmed möjlighet att justera motståndet för att anpassa till ditt fysiska tillstånd. 

iStock 517231100 737x472

Funktionell styrketräning är ett brett begrepp med många definitioner men kortfattat innebär det att du tränar mer än enbart en enskild muskels styrka i varje övning.

Funktionell träning är träning för hela kroppen med hjälp av få redskap och din egen kroppsvikt! Målet är att stärka och balansera kroppens alla funktioner. Du tränar styrka, kondition och uthållighet i koordinerade övningar med stor variation. Du får en komplett träning för din kropp och du känner dig ordentligt genomtränad. 

725 pin bump

BODYPUMP® är styrkeklassen som har gjort succé på gym över hela världen!
Detta är en komplett träningsform som låter dig träna hela kroppen på 60 min med hjälp av en skivstång och lösa vikter.
Tack vare upplägget är det enkelt för både nybörjare och avancerade att få maximalt resultat på minimal tid.

Varje kvartal byts passet ut mot nya övningar och ny musik.

MLR 725

Mage, Lår och rumpa får sig en omgång i detta styrkebaserade passet. Ett kanonpass för att stärka kroppen samt bygga upp bålstabiliteten.

 eller725 pix pump 45 min

BodyPump 45 min eller 30 min är en kortare Bodypump klass som passar för dig som har lite ont om tid eller för dig som aldrig gått på Pump tidigare och vill börja igång på en lite lättare nivå.

Cxworx

CXWORX är 30 minuters mage-rygg träning där vi fokuserar på bålen och de muskler som håller samman överkroppen med underkroppen.
Perfekt för att stärka magen/ryggen - hållningen. Du förbättrar funktionell styrka och förebygger skador.

Boll 725

Coreboll är ett gruppträningspass som framför allt inriktar sig på att träna muskulaturen runt bålen och bäckenet med hjälp av en balansboll. Coreträning förbättrar stabiliteten i bäckenet och ryggraden och förbättrar därmed kroppskontroll och balans under annan träning. Detta innebär att du kan generera mer kraft och få ut mer av din övriga träning.