maxresdefault

Vem har inte användning och nytta av en stark mage och rygg? En stark hållning är A och O för att kroppen ska må bra i vardagen. Stärker mittpartiet på kroppen genom övningar för magen och ryggen och du väljer själv om du vill göra det lättare eller tyngre alternativet på övningarna – utgå alltid efter din förmåga och dagsform.

trx 3293471 1920

Träna hela kroppen med hjälp av TRX-band! I passet används din egen kroppsvikt för att skapa motstånd. Ett funktionellt pass för både nybörjare och erfarna motionärer.

Träna styrka, flexibilitet, balans och uthållighet i funktionella övningar med hjälp av ett TRX-band som redskap. Här använder du din egen kroppsvikt för att skapa motstånd när du tränar och har därmed möjlighet att justera motståndet för att anpassa till ditt fysiska tillstånd. 

 eller725 pix pump 45 min

BodyPump 45 min eller 30 min är en kortare Bodypump klass som passar för dig som har lite ont om tid eller för dig som aldrig gått på Pump tidigare och vill börja igång på en lite lättare nivå.

725 pin bump

BODYPUMP® är styrkeklassen som har gjort succé på gym över hela världen!
Detta är en komplett träningsform som låter dig träna hela kroppen på 60 min med hjälp av en skivstång och lösa vikter.
Tack vare upplägget är det enkelt för både nybörjare och avancerade att få maximalt resultat på minimal tid.

Varje kvartal byts passet ut mot nya övningar och ny musik.

iStock 517231100 737x472

Funktionell Träning är varierad träning med mål att ge dig mer ork i vardagen. Det är styrketräning och det är rörlighet. Vi använder oss alltid av skivstång i passen, samt egen kroppsvikt. Dagens pass kan ha skiftande fokus från tung styrka till styrka i utsatta vinklar eller styrkeuthållighet. Allt för att förbereda oss för vardagens alla förutsedda och oförutsedda påfrestningar. Vi utgår från kroppens grundrörelser och målet är att alltid utmana sig även om vi arbetar i egen takt och efter egna förutsättningar.